Четверг, 09.05.2024, 18:01
Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта
Категории раздела
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Інклюзивна освіта » Інклюзивна освіта

Загальні відомості
18.06.2020, 10:52

Школа – не комора знань, а світоч розуму

Усі діти не можуть мати однакові здібності.

І найважливіше завдання школи – виховання здібностей.

В. Сухомлинський

 

Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти інших людей.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу.

Старонекрасівський заклад загальної середньої освіти у 2021-2022 н.р. налічує 5 класів з інклюзивним навчанням:  4-А, 4-Б, 5-Б, 8-Б, 9-Б.

Загальна кількість дітей з ООП – 5 учнів: 4-А – 1 учень, 4-Б – 1 учень, 5-Б – 1 учень,  8-Б – 1 учень, 9-Б – 1 учень.

У школі задіяна команда супроводу, до складу якої входять асистенти вчителів, вчителі-предметники, соціальний педагог, вчитель-логопед, медична сестра, заступники директора школи, директор школи.

У Старонекрасівській загальноосвітній школі працюють 4 асистента вчителя, які здійснюють наступні функції:

  • Організаційну: допомагають в організації навчально-виховного процесу в класі з інклюзивним навчанням.
  • Навчальнорозвивальну: співпрацюючи з вчителем класу, надають освітні послуги, спрямовані на задоволення освітніх потреб учнів.
  • Діагностичну: разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінюють навчальні досягнення учнів.
  • Прогностичну: на основі вивчення актуального та потенційного розвитку дитини беруть участь у розробленні індивідуальної програми розвитку.
  • Консультативну: постійно спілкуються з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.

У школі проводяться корекційно-розвиткові заняття з учнями з ООП:

  • Соціально-побутове орієнтування (викладає соціальний педагог Заікіна В.І.).
  • Розвиток мовлення (заняття проводить логопед Тарасенко Н.Ю.).
  • Корекція розвитку (заняття проводить практичний психолог Маслова Г.Р.)

Корекційно-розвиткові заняття  спрямовані на активізацію  та  стимулювання  пізнавальної  діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок, сприяння адаптації  учнів до школи; методичні рекомендації педагогам щодо  вдосконалення  роботи  з дітьми з особливими  освітніми  потребами.

Старонекрасівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів створює сприятливі умови для навчання дітей з ООП, а саме:

– реалізує принцип «навчитися жити разом», який ґрунтується на принципах гуманістичної педагогіки;

– забезпечує розвиток дітей, реалізує їх здібності; створює освітньо-корекційне середовище для задоволення освітніх потреб учнів з ООП;

– створює позитивний мікроклімат в закладі школи, формує активне міжособистісне спілкування дітей із особливими освітніми потребами з іншими учнями;

– забезпечує диференційований педагогічний супровід дітей із особливими освітніми потребами;

– надає консультативну допомогу сім'ям, які виховують дітей із особливими освітніми потребами, залучає батьків до розроблення індивідуальних навчальних планів.

 

 

Категория: Інклюзивна освіта | Добавил: lenastn
Просмотров: 171 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Пошук