Суббота, 04.05.2024, 08:47
Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Нова українська школа » Осередки в класах НУШ

Наповнення осередків класу згідно вимог НУШ
21.04.2021, 12:40

Шкільний клас, як освітній простір в НУШ відіграє роль не лише місця де діти перебувають під час уроку, він приймає участь і допомагає в процесі навчальної діяльності дітей та у роботі вчителя. Освітній простір умовно розділяють на зони такі, як:

  • Навчально-пізнавальної діяльності;
  • Ігрова;
  • Художньо-творча;
  • Дослідницька;
  • Осередок читача;
  • Осередок вчителя.

    Зона навчально-пізнавальної діяльності – це саме це місце де відбуватиметься основна навчальна діяльність класу, як групова так і індивідуальна. Ця зона обладнується партами, дошкою для навчання та інтерактивною дошкою. Навчально-пізнавальну зону доцільно наповнити стендом з розкладом уроків, плакатами, що відображають заплановані заходи класу та позаурочні заходи, а також календар днів народження учнів. Таке оформлення допоможе дитині відчувати себе частиною команди класу, заздалегідь готуватися до уроку і позакласних занять.   

  • Ігрова зона – місце для активного відпочинку та ігор. Вона може бути  обладнана столом для ігор, або це може бути килим, на якому діти зможуть легко та комфортно розміститись. Наповнення ігрової зони передбачає настільні ігри, пазли, конструктори, розвиваючі ігри та інвентар для проведення рухливих. Ігрова діяльність сприяє зниженню психо-емоційної напруги, допомагає встановити контакт педагога з учнями та дітей між собою.

  • Зона художньо-творчої діяльності – це зона в якій діти зможуть реалізувати свій творчий потенціал, її можна наповнити мольбертами, альбомами для малювання, фарбами, фломастерами, пластиліном, полімерною глиною, кінетичним піском, всім, що потрібне для втілення творчих фантазій учнів. Для виставки робіт можна встановити фліп-чарт, що дасть можливість щодня змінювати дитячі роботи і не обділити нікого в увазі. Творча діяльність позитивно впливає на інтелектуальні можливості дитини, а також допомагає знизити емоційне напруження.   

  • Дослідницька зона – це осередок дослідницько-пізнавальної діяльності учнів.  В дослідницькій зоні розміщується природничий куток, в якому діти можуть спостерігати за ростом рослин, або створити справжню мурашину ферму для спостереження за життєдіяльністю комах, також в ньому можна встановити акваріум з рибками. У цій зоні учні вивчають будову сонячної системи і землі, знайомляться з природними та погодними явищами, тому наповнення осередку стендами, друкованими матеріалами, плакатами, глобусом, макетом сонячної системи і землі та мікроскопом сприятимуть розвитку дослідницьких здібностей дітей.

Осередок читача – «острівець знань» де діти можуть знайти книгу відповідно до теми уроку, а також мають можливість наповнити міні бібліотеку власними книжками котрі прочитали на дозвіллі, тим самим поділитися здобутими враженнями і знаннями з однокласниками.

Осередок вчителя – це безпосередньо робоче місце вчителя, яке він може облаштувати, оформити і наповнити за власним смаком. Облаштування осередку вчителя передбачає зручний стіл і стілець,шафу для дидактичних матеріалів, або стелаж з контейнерами куди помістяться всі необхідні робочі засоби. Робоче місце вчителя повинен бути розміщений таким чином, щоб він міг спостерігати за дітьми у всіх зонах класу. Не буде зайвим наповнити цей осередок квітами, сувенірами від учнів, а також дипломати і грамотами, що прикрашатимуть стіну.

Наповнення та оформлення освітнього простору в НУШ – це творчий і креативний процес, основним завданням навчальних засобів, дидактичних матеріалів та обладнання є зацікавити дітей до навчання, сприяти розвитку інтелектуальних, творчих і пізнавальних здібностей, формування самостійного, допитливого і цілеспрямованого покоління.

 

Категория: Осередки в класах НУШ | Добавил: lenastn
Просмотров: 143 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Пошук