Понедельник, 06.05.2024, 12:54
Приветствую Вас Гость | RSS

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 61
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи » Соціально-психологічна служба » Корекційно-розвивальна діяльність

Виховна година "Корабель"

З метою згуртування класного колективу, попередження проявів девіантної поведінки серед учнівської молоді та для покращення емоційного стану дітей в навчальному закладі, соціальним педагогом Чігіною Л.С. сумісно із психологом школи Никодим О.В., 18.02.21р. було проведене виховне заняття «Корабель» з учнями 7-А класу.

На початку заняття дітям була запропонована  вправа «Моє ім’я» , завданням якої була презентація себе, кожен повинен був наголосити в про свою особливість і неповторність . З метою емоційно-психологічного  зближення учнів, покращення взаєморозуміння між ними та розвитку навичок невербального спілкування, була запропонована вправа «Візьми мою руку», діти з інтересом виконували це завдання.

Наступним завданням була вправа  «Наш класний корабель» ,  метою якої було усвідомлення рис і особливостей кожного учасника колективу. Дітям необхідно було намалювати корабель і  екіпаж та розподілити ролі між собою,а потім пояснити чому саме таку роль « в екіпажі» відіграє певний учень. Завдання вчить домовлятись і дає можливість спостерігати, яку стратегію використовує кожна дитина, а також сприяє зближенню учасників групи.

З метою розвитку комунікативних навичок , терпіння і доброзичливого ставлення до інших, соціальним педагогом була запропонована вправа «Розмова через скло», завданням якої було , тільки за допомогою жестів і міміки намагатися передати інформацію, яку на передодні одному учаснику сказав вчитель. Учням дуже сподобалась ця вправа, після виконання , діти ділились своїми почуттями і враженнями, коли їх, наприклад , не розуміли .

На наступному етапі виховного заняття перед учнями було завдання «Колаж почуттів». Дітям було необхідно з’єднати частини малюнку, здогадатися , яке почуття там зображено, пояснити в яких ситуаціях людина себе може так відчувати, та як можна їй допомогти і підтримати.

По завершенню виховного заняття  діти виконали вправу «Подарунок». А саме, учні дарували один одному «дарунок» з  такими побажаннями, як  «гарного настрою», «хороших емоцій», «поваги від оточуючих», «гарних оцінок» та ще багато інших приємних слів і доповнювали його своїми посмішками.

 

                                                                                                                                                                 Соціальний педагог Л.С.Чігіна

Категория: Корекційно-розвивальна діяльність | Добавил: lenastn (18.02.2021)
Просмотров: 178 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Пошук