Для багатьох дітей процес адаптації до школи є складним випробуванням . Дитина стикається з рядом проблем ,які не в силах вирішити сама.
Тому, на протязі другого тижня вересня проводилась адаптація 1-А,та 1-Б класу. Основна мета, якої вивчити соціально-психологічну адаптацію до навчання дітей у школі. Для вивчення адаптації були залучені батьки ,класні керівники, та учні. Дослідження проводилося за допомогою методики «Школа звірів», а також проводилося анкетування батьків ,яке включало в себе відкритті питання.
Список учнів « групи ризику» в відношенні шкільної адаптації станом на вересень 2018 року
У 1-А класі - 4 % дітей у ,яких простежується дезадаптація, у 1-Б- 2 %.
Психологом школи, Кучеренко К.Г планується проведення розвивальних занять з першокласниками з профілактики дезадаптації.
|